Ako spracovávame Váš podnet?

  • Kvalifikovaní a skúsení kolegovia z Centrálnej kancelárie pre objasnenie podnetov dôkladne preskúmavajú všetky podnety na potenciálne závažné porušenia pravidiel zamestnancami koncernu Volkswagen a systematicky ich sledujú.

  • Najprv dostanete potvrdenie o prijatí podnetu.

  • Následne Centrálna kancelária pre objasnenie podnetov Váš podnet vyhodnotí. Vyhodnocovanie zahŕňa získavanie informácií predovšetkým od oznamovateľa.

  • Iba v prípade vyústenia do podozrenia na možné závažné porušenie pravidiel, bude vyšetrovaním prípadu poverená vhodná vyšetrovacia jednotka.

  • Po ukončení vyšetrovania Centrálna kancelária pre objasnenie podnetov vyhodnotí výsledky a v prípade potvrdeného pochybenia vydá vhodné odporúčanie na udelenie sankcie

  • Informácie o stave spracovania* Vášho podnetu, ako aj o výsledku možného vyšetrovania Vám budú okamžite oznámené

  • Potenciálne porušenia voči Code of Conduct pre obchodných partnerov vrátane závažných rizík a porušovania ľudských práv a porušovania ochrany životného prostredia dodávateľmi a subdodávateľmi, sa môže nahlásiť aj Centrálnej kancelárii pre objasnenie podnetov. To platí aj pre ďalšie oznámenia, ktoré si vyžadujú okamžité opatrenia zo strany spoločnosti. Centrálna kancelária pre objasnenie podnetov informuje príslušné orgány, ktoré záležitosť spracujú zodpovedajúcim spôsobom. To zahŕňa najmä potrebné opatrenia na minimalizáciu alebo ukončenie porušovania a/alebo rizík.

  • Viac informácií o procesných zásadách koncernu Volkswagen pre podávanie sťažností nájdete tu

*Doba spracovania sa môže líšiť a závisí okrem iného od predmetu podnetu.