Koncern Volkswagen sa radí medzi popredných výrobcov automobilov na svete. Sme hrdí, že Volkswagen Slovakia je už viac ako 25 rokov jeho dôležitou a stabilnou súčasťou. Naša spoločnosť má záujem túto pozíciu neustále upevňovať a posilňovať a preto víziu svojho smerovania sformulovala do stratégie, ktorá nesie názov NUMBER ONE – Úspešne do budúcnosti. Naša misia je: „Ako motivovaný a silný tím vyrábame na Slovensku inovatívne produkty pre náročných zákazníkov na celom svete.“ Stratégia NUMBER ONE pozostáva zo štyroch oblastí, ktoré naša spoločnosť považuje za kľúčové pre budúci rozvoj spoločnosti.
V každej z oblastí sme si stanovili merateľné strednodobé a ambiciózne dlhodobé ciele.
NUMBER ONE určuje víziu smerovania spoločnosti Volkswagen Slovakia k úspešnej budúcnosti. Táto stratégia spája všetkých zamestnancov, formuje nás a pomáha vytvárať rámcove podmienky pre dosiahnutie našich cieľov. Neoddeliteľnou súčasťou stratégie sú princípy a hodnoty spoločnosti na ktorú môžu byť jej zamestnanci právom hrdí.
Stratégia, vízia a ciele koncernu Volkswagen sú súčasťou stratégie NUMBER ONE Volkswagen Slovakia, a.s.
Volkswagen Slovakia a.s., vyrába automobily a stanovil si za cieľ stať sa popredným poskytovateľom udržateľnej mobility.
Strategické kľúčové ukazovatele tohto cieľa zahŕňajú dodržiavanie záväzných požiadaviek, zníženie zaťaženia životného prostredia z výroby vozidiel a dekarbonizačný index (DKI). Jedným z ďalších princípov je nastavenie procesu, ktorý umožní zaoberať sa otvorene chybami tak, aby sa im dalo vyhnúť v budúcnosti.