Podanie podnetu do nášho systému oznamovania podnetov

Na Centrálnu kanceláriu pre objasnenie podnetov sa môžete obrátiť v akomkoľvek jazyku prostredníctvom emailu io@volkswagen.de.

V prípade sťažností zákazníkov kontaktujte kanály uvedené v časti "Sťažnosť na produkty alebo služby nášmu zákazníckemu servisu".

Volkswagen AG

Central Investigation Office                          

Mailbox 1717

Berliner Ring 2                                              

38436 Wolfsburg

Germany

Prosím, schôdzku si dohodnite vopred emailom na io@volkswagen.de.

Koncern Volkswagen vymenoval externých advokátov, ktorí budú pôsobiť ako ombudsmani. Radia o systéme oznamovania podnetov alebo zabezpečujú, aby sa podnety od oznamovateľov v prípade potreby anonymne zasielali Centrálnej kancelárii pre objasnenie podnetov.

Ak sa chcete skontaktovať s ombudsmanom, jeho kontaktné údaje nájdete tu: https://www.ombudsmen-of-volkswagen.com/

Máte možnosť použiť webovú komunikačnú platformu SpeakUp na kontaktovanie Centrálnej kancelárie pre objasnenie podnetov vo viac ako 65 jazykoch – aj v slovenskom jazyku. Tento systém je dôverný a technicky zabezpečený.

Podrobné pokyny na vytváranie správ online, prostredníctvom aplikácie alebo telefonicky nájdete tu

 

Hlasovú správu nám môžete zanechať telefonicky 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Po zadaní telefónneho čísla (špecifického pre krajinu, v ktorej sa nachádzate) budete vyzvaní na zadanie kódu organizácie. Potom môžete podať svoj podnet ako hlasovú správu. Centrálna kancelária pre objasnenie podnetov dostane iba písomný prepis. Zavolajte späť, aby ste si vypočuli odpoveď alebo ďalšie otázky od nášho tímu.

  1. Zavolajte na bezplatné telefónne číslo 0800 113 418
  2. Majte pripravený kód organizácie: 122203

UPOZORNENIE: Ak sa nachádzate mimo Slovenska, môžete si vybrať telefónne číslo zo zoznamu pre krajinu alebo región, v ktorom sa nachádzate. 

Po zadaní telefónneho čísla a kódu organizácie môžete podať podnet ako hlasovú správu. Centrálna kancelária pre objasnenie podnetov dostane iba písomný prepis. Zavolajte späť, aby ste si vypočuli odpoveď alebo ďalšie otázky od nášho tímu.

Môžete si tiež stiahnuť aplikáciu Speak Up "SpeakUp - Listen for a change" od People Intouch (iba pre osobné zariadenia) a získať prístup k zabezpečenému systému oznamovania podnetov.

Prostredníctvom tejto aplikácie môžete podať svoj podnet písomne alebo zanechať hlasovú správu (aj anonymne). 

Budete potrebovať kód organizácie 122203. Prihláste sa znova a pozrite si odpoveď nášho tímu alebo odpovedzte na ďalšie otázky. 

Otázky alebo návrhy na zlepšenie týkajúce sa systému oznamovateľov môžete adresovať aj Centrálnej kancelárii pre objasnenie podnetov.

Okrem toho všetky záležitosti týkajúce sa systému oznamovania podnetov môžete adresovať aj nášmu Compliance Officerovi / zodpovednej osobe pre systém oznamovania podnetov v spoločnosti Volkswagen Slovakia, a.s ., prostredníctvom emailu compliance@volkswagen.sk.

Na území Slovenskej republiky máme k dispozícii Úrad na ochranu oznamovateľov.

Úrad na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti vznikol za účelom poskytovania poradenstva a pomoci tým, ktorí ohlásia nezákonnú činnosť ohrozujúcu verejný záujem. Ide najmä o trestné činy, priestupky a delikty, ktoré majú negatívny dopad na spoločnosť a presahujú záujem jednotlivca. 

Úrad prijíma podnety ako externý kanál oznamovania podnetov. Externý kanál oznamovania podnetov je: Chcem oznámiť - Úrad na ochranu oznamovateľov

Okrem Úradu na ochranu oznamovateľov je orgánom príslušným na prijatie oznámenia aj prokuratúra alebo príslušný správny, či iný orgán alebo inštitúcia v zmysle zákona o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti.